Doorgaan naar inhoud

Bedenktijd/retour
U heeft na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten varieren per product en kunt u bij ons opvragen of raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@jaloeziespecialist.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@jaloeziespecialist.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@jaloeziespecialist.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Uitzonderingen:
Producten die (deels) gemonteerd zijn door ons of derde partij kunnen niet geretourneerd worden.

Maatwerk
Producten die speciaal voor jou worden gemaakt (maatwerk) kunnen niet retour.

Kan ik mijn retour annuleren?
Mocht je het retour gemelde product toch willen behouden, dan kun je dit aan ons doorgeven. Wij zorgen ervoor dat jouw retour vervalt.

Wat als ik een verkeerd artikel hebt ontvangen?
Zit er een ander product in het pakket dan dat je besteld hebt? Geef dit zo spoedig mogelijk aan ons door.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn nieuwe product ontvang?
Indien er tot stand is gekomen dat er een nieuw product aan je wordt verzonden, ontvang je van ons een nieuwe bevestiging met hierin de levertijd van dit product

Wat is het retour adres?
T.N.V. Jaloeziespecialist.nl
Josephine Bakerstraat 6
1311 GA Almere

Hi there

Welcome Guest
We typically reply within minutes
James
Hello! James here from Support team,this is sample text. Original text will display as per app dashboard settings