Doorgaan naar inhoud

Op welke manier kan ik betalen?
Op Jaloeziespecialist.nl kun je direct online betalen via iDeal, Mastercard, Visa, V-PAY, eMaestro of Paypal. Tijdens het bestelproces kun je de gewenste betaaloptie voor jouw bestelling selecteren.

Op Jaloeziespecialist.nl kun je direct online betalen via iDeal, Mastercard, Visa, V-PAY, eMaestro of Paypal. Tijdens het bestelproces kun je de gewenste betaaloptie voor jouw bestelling selecteren.

iDeal
Betalen met iDEAL is snel, gemakkelijk, veilig bij Jaloeziespecialist.nl ook nog eens gratis. Selecteer bij het afrekenen de optie iDEAL en daarna meteen jouw bank. Nadat je op de knop 'Bestellen en Betalen' klikt, wordt je omgeleid naar jouw bank en de bekende internetbankieren omgeving. Je kan gebruik maken van iDEAL als je een rekening hebt bij één van deze banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, Regiobank, Triodos Bank en Knab bank.

Creditcard
Bij ons kun je betalen met verschillende creditcards. Creditcardbetalingen zijn veilig, maar vooral snel. In sommige gevallen worden er extra kosten in rekening gebracht voor het gebruik van een specifieke creditcard. Als dit het geval is wordt dit duidelijk vermeld bij de selectie van de creditcard. Wij accepteren de volgende creditcards: Mastercard Visa V-PAY eMaestro

Kan ik betalen bij afhalen?
Het is mogelijk om jouw bestelling via afhalen betalen. Dit kun je doen door de producten, de te bestellen aantallen en de gewenste leverdatum te mailen naar info@Jaloeziespecialist.nl Wij sturen je dan vooraf de factuur.

Kan ik contant betalen?
Bij ons is het helaas niet mogelijk om contant te betalen.

Hoe werkt een cashback?
Indien je een product hebt gekocht met een cashback actie dan sturen wij het bedrag van deze actie terug.

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?
Kortingscodes van ons kun je verzilveren door de code in te voeren in jouw winkelmandje, de exacte korting zie je dan direct verrekend terug in het totaalbedrag. We verspreiden kortingscodes via verschillende websites en social media.

Wat is het rekeningnummer van Jaloeziespecialist.nl?
KvK 78133769
BTW NL003292850B57
IBAN NL49BUNQ2044240815

Heeft Jaloeziespecialist.nl een veilige betaal omgeving?
Op Jaloeziespecialist.nl kun je direct online betalen via iDeal, Mastercard, Visa, V-PAY, eMaestro of Paypal, zo ben je gegarandeerd van een veilige betaalomgeving.

Ik heb geen bevestiging ontvangen is mijn bestelling gelukt?
Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging via het door jou opgegeven e-mailadres. Mocht je deze niet hebben ontvangen en ook niet in je ongewenste post zijn binnengekomen, geef dit aan ons door zodat we deze bevestiging opnieuw aan je kunnen versturen.

Betaallink verlopen?
Mocht je betaallink zijn verlopen, stuur ons dan een mail via info@jaloeziespecialist.nl zodat we je een nieuwe link kunnen toesturen

Waar kan ik mijn factuur vinden?
Je kunt de factuur van je bestelling terugvinden in de bijlage van de orderbevestiging, welke je per direct na het plaatsen van jouw bestelling per e-mail van ons ontvangt.

Wat als ik mijn factuur nog niet hebt ontvangen?
Mocht je deze niet hebben ontvangen en ook niet in jouw ongewenste post zijn binnengekomen, geef dit aan ons door zodat we de factuur opnieuw aan je kunnen versturen.

Wat als mijn factuur niet klopt?
Mocht er onverhoopt een fout op jouw factuur staan, geef dit dan zo spoedig mogelijk aan ons door. Wij zorgen ervoor dat dit wordt aangepast en je een nieuwe en correcte factuur ontvangt.

Krijg ik een factuur mee in de magazijn?
Je kunt in onze winkel een factuur geprint mee krijgen. We kunnen deze ook aan je mailen zodat het mileu minder wordt belast..

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
Wij betalen je terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.

Hoe snel wordt ik terugbetaald?
Zodra wij jouw annulering/retour hebben bevestigd, wordt de terugbetaling direct in gang gezet. Binnen 14 dagen wordt het bedrag op het bij ons bekende rekeningnummer overgemaakt.

Wat als ik geen terugbetaling hebt ontvangen?
Mocht je na de door ons aangegeven termijn het bedrag nog niet hebben ontvangen, vragen wij je per mail contact met ons op te nemen. We zoeken dit dan voor je uit en zorgen voor een spoedige afhandeling.

Hi there

Welcome Guest
We typically reply within minutes
James
Hello! James here from Support team,this is sample text. Original text will display as per app dashboard settings